A pelle hè un materiale di alta qualità è versatile chì hè largamente adupratu in a fabricazione di vestiti, calzature, borse è accessori per a casa di alta qualità per via di a so struttura unica è di u so aspettu esteticu. Una parte maiò di a trasfurmazione di a pelle hè a cuncepzione è a pruduzzione di i vari stili di mudelli è texture chì rendenu i prudutti di pelle unichi. Frà elli, a tecnulugia di goffratura hè una di e tecnulugie di trasfurmazione di a pelle più aduprate.
Prima tecnulugia di goffratura
A goffratura di a pelle si riferisce à u mudellu stampatu nantu à a superficia di a pelle da una macchina di pressatura o da un metudu manuale durante a trasfurmazione. A tecnulugia di goffratura pò esse aduprata per diversi culori di tessuti di pelle, è ancu per diverse forme è dimensioni di struttura di a superficia. Prima di a goffratura, a superficia di a finta pelle deve esse sottumessa à un prucessu di finitura, sbavatura è raschiatura per assicurà chì a superficia di a pelle artificiale sia abbastanza liscia.
Attualmente, e macchine di goffratura cumuni in u mercatu utilizanu u calore è a pressione per realizà a goffratura, per esempiu, l'usu di a pressione di a pressa idraulica nantu à a pelle tradiziunale per una pressione uniforme, spruzzatura d'acqua calda, chì pò esse stampata nantu à u mudellu di a pelle. Alcune macchine di goffratura ponu ancu rimpiazzà u stampu, per ottene un sviluppu è un cuncepimentu diversificatu, in modu da pruduce diversi stili è mudelli di prudutti di pelle.
Seconda tecnulugia di goffratura
A goffratura si riferisce à a superficia di a pelle PU per creà l'effettu di avè grana è mudellu. In u prucessu di goffratura, prima di tuttu ci vole à applicà un stratu di pasta di linea di disegnu ligeramente nantu à a superficia di a pelle PVC o rivestita cù un stratu finu di agente culurante, è dopu cù diversi mudelli di a piastra di pressatura secondu a pressione è u tempu fissi per a pressatura.
In u prucessu di goffratura, certi mezi meccanichi, fisichi o chimichi ponu ancu esse aduprati per aumentà a duttilità è a morbidezza di a pelle. Per esempiu, in a pruduzzione di pelle dolce, hè generalmente necessariu aghjunghje una pressione più stabile nantu à a pelle, mentre chì in a pruduzzione di trattamentu termicu à alta temperatura o l'aghjunta di materie prime chimiche è altri metudi seranu aduprati.
Ci sò dinù altri metudi per creà effetti in rilievu, cum'è a tecnica tradiziunale di pressatura manuale. A goffratura manuale crea una grana più fina è permette un grande gradu di persunalizazione. Inoltre, a superficia di a pelle prodotta hè più naturale è organica per via di l'usu di l'artigianatu tradiziunale, è pò dà un effettu visuale megliu.
Data di publicazione: 15 di ghjennaghju di u 2025