L'inclinazione versu l'adopzione di prudutti verdi, accumpagnata da l'aumentu di e regulazioni guvernamentali nantu à i prudutti/pelli à basa di polimeri, hè prevista per spinghje u mercatu mundiale di a pelle biobasata durante u periodu di previsione. Cù l'aumentu di a cuscenza di a moda, a ghjente hè più cusciente di u tipu di calzature da purtà in diverse occasioni.
Inoltre, cù una ecunumia sana è una facile dispunibilità di creditu, a ghjente hè disposta à pruvà diverse cose riguardanti i beni di lussu è l'automobile, ciò chì si pò vede ancu in l'indice di fiducia di i cunsumatori. Rispondendu à sta dumanda di prudutti à base di pelle, u mercatu mundiale di a pelle bio hè in piena espansione à un ritmu di crescita significativu.
Da l'altra parte, un prublema cù una basa povera in parechje nazioni in via di sviluppu. I dazi d'importazione sò stati constantemente mantenuti più alti per i prudutti chimichi diversi da i so omologhi in e nazioni in via di sviluppu, contru à a pussibilità di rinvii in un trasportu da i porti. Dunque, l'altu costu di a fabricazione di pelle bio per via di tali barriere - tasse, dazi d'importazione, obbligazioni portuali, ecc. si prevede chì ostacolerà u mercatu mundiale di a pelle bio à a fine di u periodu di previsione.
I prudutti rispettosi di l'ambiente sò sviluppati continuamente da gruppi d'imprese. I prudutti più verdi stanu diventendu un'area di ricerca è sviluppu integrale, chì hè diventata una tendenza chjave per u mercatu mundiale di a pelle bio.
Data di publicazione: 10 di ferraghju 2022