• pelle di boze

I dettagli impurtanti per Cork Leather vs Leather è alcuni argumenti ambientali è etici

Pelle di sugherovs Pelle

Hè impurtante di ricunnosce chì ùn ci hè micca paragone direttu da fà quì. A qualità diPelle di sugherodependerà da a qualità di u sugheru utilizatu è da quella di u materiale cù u quale hè statu sustinutu. U cuoio vene da parechji animali diversi è varieghja in qualità da u cuoio cumpostu, fattu da frammenti di cuoio incollati è pressati, è spessu cunfusamente etichettatu "cuoio genuinu", à u cuoio pienu fiore di a più alta qualità.

Argumenti ambientali è etichi

Per parechje persone, a decisione di cumprà o miccapelle di sugheruo pelle, serà fatta per ragioni etiche è ambientali. Dunque, guardemu u casu di a pelle di sughero. U sughero hè statu utilizatu per almenu 5.000 anni è e fureste di sughero di u Portugallu sò prutette da e prime lege ambientali di u mondu, chì datanu di u 1209. A racolta di u sughero ùn face micca male à l'arburi da i quali hè pigliatu, in fatti hè benefica è prolunga a so vita. Nisun rifiutu tossicu hè pruduttu in a trasfurmazione di a pelle di sughero è ùn ci hè micca danni ambientali assuciati à a pruduzzione di sughero. E fureste di sughero assorbenu 14,7 tunnellate di CO2 per ettaru è furniscenu un habitat per migliaia di spezie animali rare è in periculu. U Fondu Mundiale per a Natura stima chì e fureste di sughero di u Portugallu cuntenenu u più altu livellu di diversità vegetale in u mondu. In a regione di l'Alentejo di u Portugallu 60 spezie vegetali sò state registrate in solu un metru quadru di furesta di sughero. I sette milioni di ettari di furesta di sughero, situati intornu à u Mediterraniu, assorbenu 20 milioni di tunnellate di CO2 ogni annu. A pruduzzione di sughero furnisce un sustenimentu per più di 100.000 persone intornu à u Mediterraniu.

In l'ultimi anni, l'industria di u cuoio hè stata criticata da urganisazioni cum'è PETA per via di u so trattamentu di l'animali è di i danni à l'ambiente causati da a pruduzzione di cuoio. A pruduzzione di cuoio richiede l'uccisione di l'animali, questu hè un fattu inevitabile, è per alcuni questu significarà chì hè un pruduttu inaccettabile. Tuttavia, finu à quandu continuemu à aduprà l'animali per a pruduzzione di latticini è di carne, ci saranu pelli d'animali da smaltisce. Ci sò attualmente circa 270 milioni di bovini da latte in u mondu, se e pelli di questi animali ùn fussinu micca aduprate per u cuoio, averebbenu bisognu di esse smaltite in un altru modu, risichendu danni ambientali considerable. I poveri agricultori di u terzu mondu contanu nantu à a capacità di vende e so pelli d'animali per rifornisce u so stock di latticini. L'accusa chì una parte di a pruduzzione di cuoio hè dannosa per l'ambiente hè irrefutabile. A concia à u cromu chì usa chimichi tossichi hè u modu u più veloce è u più economicu per pruduce cuoio, ma u prucessu dannighja seriamente l'ambiente è mette in periculu a salute di i travagliadori. Un prucessu assai più sicuru è più rispettuosu di l'ambiente hè a concia vegetale, un metudu tradiziunale di concia chì usa a corteccia di l'arburu. Questu hè un metudu di cunzatura assai più lentu è più caru, ma ùn mette micca in periculu i travagliadori, è ùn hè micca dannusu per l'ambiente.


Data di publicazione: 01-aostu-2022