A pelle vegana, chjamata ancu pelle bio-based, hè fatta da diversi materiali vegetali cum'è foglie d'ananas, bucce d'ananas, sugheru, granu, bucce di mela, bambù, cactus, alghe, legnu, buccia d'uva è funghi ecc., è ancu plastiche riciclate è altri cumposti sintetici. In l'ultimi anni, per via di a pelle vegana stessa, chì hè ecologica è sustenibile, chì attrae parechji pruduttori è cunsumatori, hà fattu chì a pelle vegana cresce pianu pianu, è avà ghjoca un rolu sempre più impurtante in u mercatu di a pelle sintetica.
Un pocu di pelle vegana cumuna in a nostra vita d'ogni ghjornu.
Pelle di granu
U granu hè u nostru alimentu cutidianu, u cunniscimu tutti. A buccia chì hè avvolta fora di u granu, di solitu a ghjittemu via. Avà, aduprendu a tecnulugia è l'artigianatu di pruduzzione, e fibre derivate da e bucce di granu sò trasfurmate è trattate per creà un materiale di pelle bio-based durevule, chì hà una sensazione di dolcezza à u toccu, una bona traspirabilità è caratteristiche di biodegradabilità. Cusì, da una parte, pò riduce a pila di rifiuti domestichi; da l'altra parte, pò fà u riutilizazione di e risorse.
Pelle di bambù
Hè ben cunnisciutu chì u bambù stessu hà proprietà antibatteriche, antibatteriche, antiacari, antiodori è antiultravioletti naturali. Utilizendu stu vantaghju naturale, si usa a tecnulugia di pruduzzione per estrarre a fibra di bambù, dopu a trasfurmazione, a cumpressione è a trasfurmazione in pelle biobased di bambù, ciò chì face chì a pelle biobased di bambù abbia ancu proprietà antibatteriche, dunque hè assai pupulare trà e persone, è hè largamente aduprata in scarpe, borse, vestiti è altri prudutti.
Pelle di mela
A pelle di mela hè fatta da a vinaccia, o da a polpa è e bucce rimanenti, di e mele dopu l'estrazione di u suchju. A vinaccia hè secca è macinata in una polvere fina, chì hè poi mischiata cù leganti naturali è trasfurmata in pelle biologica di mela, chì cù una struttura dolce è unica è un prufume naturale a rende una scelta attraente per i cunsumatori.
Pelle di Cactus
U cactus hè una pianta di u desertu cunnisciuta per a so resistenza è a so sustenibilità. A pelle di cactus, cunnisciuta ancu cum'è pelle di nopal. Tagliate e foglie di cactus mature senza dannà u cactus, schiacciatele in picculi pezzi, asciugatele à u sole, poi estraete e fibre di cactus, trasformatele è trasformatele in materiali di pelle bio-based di cactus. A pelle di cactus cù e so proprietà morbide, durevuli è impermeabili, a rende una scelta ideale per scarpe, borse è accessori.
Pelle d'alga
Pelle d'alga: L'alga hè una risorsa marina rinnuvevule è raccolta in modu sustenibile, a pelle biologica d'alga, cunnisciuta ancu cum'è pelle di kelp, chì hè trasfurmata per estrarre e so fibre, è poi cumminata cù adesivi naturali. A pelle d'alga hè ligera, traspirante, biodegradabile è un'alternativa rispettosa di l'ambiente à a pelle tradiziunale. Hè ancu lodata per a so struttura unica è i so culori naturali, postu chì hè ispirata da l'oceanu.
Pelle d'ananas
A pelle d'ananas hè fatta da foglie d'ananas è scarti di scorza. Estraendu a fibra di e foglie d'ananas è di a scorza, poi pressata è asciugata, a fibra hè cumminata cù a gomma naturale per pruduce un materiale bio-basatu annantu à l'ananas durevule, chì hè diventatu un'alternativa rispettosa di l'ambiente à a pelle tradiziunale.
Da ciò chì hè statu dettu sopra, pudemu amparà chì tutte e materie prime per a pelle bio-basata sò organiche, ste risorse sò state inizialmente scartate o incenerite, causendu inquinamentu ambientale, ma sò state trasformate in materie prime di pelle bio-basata, chì ùn solu riutilizza i rifiuti agriculi, riduce a pressione nantu à e risorse naturali, ma riduce ancu a dipendenza da a pelle animale, furnendu una suluzione sustenibile per l'industria di a pelle.
Data di publicazione: 15 di ghjugnu 2024