A pelle sintetica o faux hè cruelty-free è etica in u so core.A pelle sintetica si cumporta megliu in quantu à a sustenibilità chì a pelle d'origine animale, ma hè sempre fatta di plastica è hè sempre dannusu.
Ci sò trè tippi di pelle sintetica o finta:
pelle PU (poliuretano),
PVC (cloruro di polivinile)
basatu bio.
U valore di u mercatu di pelle sintetica era 30 billion USD in 2020 è hè previstu di ghjunghje sin'à 40 billion by 2027. PU contava per una parte di più di 55% in 2019. A so crescita promettente hè duvuta à a qualità di u produttu: hè impermeabile, più duru di u PVC, è più liggeru di u vera pelle.Pò esse lavatu in seccu è ferma ancu micca affettatu da u sole.U PU hè una alternativa megliu cà u PVC perchè ùn emette micca diossine, mentre chì a basa bio hè a più sustinevule di tutte.
A pelle bio-basata hè fatta di poliolu di poliester è hà da 70% à 75% di cuntenutu rinnuvevule.Havi una superficia più suave è megliu proprietà di resistenza à i scratch cà PU è PVC.Pudemu aspittà una crescita significativa di i prudutti di pelle Bio-based in u periodu di previsione.
Parechje cumpagnie in u globu fucalizza nantu à u sviluppu di novi prudutti chì cuntene menu plastica è più piante.
A pelle bio-basata hè fatta da una mistura di poliuretanu è piante (colti organici) è hè neutru di carbone.Avete intesu parlà di pelle di cactus o ananas ?Hè organicu è parzialmente biodegradable, è pare ancu maravigghiusu!Certi pruduttori cercanu di evitari u plasticu è l'usu di viscosa fatta da scorcia d'eucalyptus.Hè solu megliu.Altre cumpagnie sviluppanu collagene cultivatu in laboratoriu o pelle fatta da radiche di funghi.Queste radiche crescenu nantu à a maiò parte di i rifiuti organici è u prucessu cunvertisce i rifiuti in prudutti simili à a pelle.Una altra cumpagnia ci dice chì u futuru hè fattu di piante, micca di plastica, è prumetti di creà prudutti rivoluzionari.
Aiutemu u boom di u mercatu di a pelle bio-based!
Tempu di Postu: Feb-10-2022