• pelle di boze

Chì ghjè a vostra scelta finale ? pelle biobasata-3

A pelle sintetica o finta hè senza crudeltà è etica in u so essenza. A pelle sintetica si cumporta megliu in termini di sustenibilità chè a pelle d'origine animale, ma hè sempre fatta di plastica è hè sempre dannusa.

Ci sò trè tippi di pelle sintetica o finta:

Pelle PU (poliuretanu),
PVC (cloruru di polivinile)
biobasatu.
U valore di u mercatu di a pelle sintetica era di 30 miliardi di dollari americani in u 2020 è si prevede chì ghjunghjerà à 40 miliardi in u 2027. U PU rapprisentava una quota di più di u 55% in u 2019. A so crescita promettente hè dovuta à a qualità di u produttu: hè impermeabile, più dolce di u PVC è più ligera di a vera pelle. Pò esse lavata à seccu è ùn hè ancu affettata da a luce solare. U PU hè una megliu alternativa à u PVC perchè ùn emette micca diossine, mentre chì a biobase hè a più sustenibile di tutte.

A pelle biologica hè fatta di poliestere poliolo è hà da 70% à 75% di cuntenutu rinnuvevule. Hà una superficia più dolce è proprietà di resistenza à i graffi megliu cà u PU è u PVC. Pudemu aspittà una crescita significativa di i prudutti di pelle biologica in u periodu di previsione.

Parechje cumpagnie in u mondu sanu si cuncentrenu nantu à u sviluppu di novi prudutti chì cuntenenu menu plastica è più piante.
A pelle biologica hè fatta da una mistura di poliuretanu è piante (culturi biologiche) è hè neutra in carbone. Avete intesu parlà di a pelle di cactus o d'ananas ? Hè biologica è parzialmente biodegradabile, è hà ancu un aspettu stupendu ! Certi pruduttori cercanu d'evità a plastica è utilizanu viscosa fatta da a corteccia d'eucalyptus. Diventa solu megliu. Altre cumpagnie sviluppanu collagene cultivatu in laburatoriu o pelle fatta da radiche di funghi. Queste radiche crescenu nantu à a maiò parte di i rifiuti biologichi è u prucessu cunverte i rifiuti in prudutti simili à a pelle. Un'altra cumpagnia ci dice chì u futuru hè fattu di piante, micca di plastica, è prumesse di creà prudutti rivoluzionarii.

Aiutamu u mercatu di a pelle bio à cresce!


Data di publicazione: 10 di ferraghju 2022