Pelle sintetica ecologica, chjamata ancupelle sintetica vegana o pelle biobased, si riferisce à l'usu di materie prime chì sò innocue per l'ambiente circundante è sò trasfurmate per mezu di prucessi di pruduzzione puliti per furmà tessuti polimerichi emergenti funziunali, chì sò largamente usati in tutti l'aspetti di a vita quotidiana di e persone. E so caratteristiche sò di risparmià energia è di riduce l'impattu ambientale, è ponu dà à i prudutti nuove funzioni di prutezzione ambientale ecologiche è verdi, cumprese a pelle sintetica di poliuretanu à base d'acqua, a pelle sintetica senza solventi è a pelle sintetica in microfibra. Dunque, l'ecologia di l'industria di a pelle sintetica hè ancu a direzzione di l'industria. A principale direzzione hè di applicà materiali verdi rispettosi di l'ambiente, prumove a pruduzzione di prucessi puliti, ottene una pruduzzione ad alta efficienza, riduce u cunsumu è a riduzione di l'emissioni, è seguità u metudu di pruduzzione di u sviluppu di l'ecunumia circulare.
Quandu l'indicatori di i quattru sustanzi chimichi chì sò facilmente prisenti in a pelle è strettamente ligati à l'ecologia sò inferiori à i limiti richiesti, tale pelle pò esse accettata da i paesi di l'UE, è hè ancu cunnisciuta cum'è a vera "pelle ecologica" (vale à dì, pelle rispettosa di l'ambiente). I quattru indicatori chimichi sò:
1) Cromu esavalente: U cromu ghjoca un rollu impurtante in a cunza di u cuoio. Pò rende u cuoio dolce è elasticu, dunque hè un agente cunzante indispensabile.
2) Coloranti azoici pruibiti: L'azo hè un colorante sinteticu, chì hè largamente adupratu in u cuoio è in i tessili. U modu dannusu di l'azo hè di pruduce una amina aromatica per via di u cuntattu cù a pelle. Dopu chì a pelle hà assorbitu l'amina aromatica, provoca u cancru, dunque l'usu di tali coloranti sintetici deve esse pruibitu. Ci sò più di 2.000 coloranti azoici prudutti, è circa 150 sò classificati cum'è coloranti azoici pruibiti. Attualmente, ci sò più di 20 tipi di azoici pruibiti chì sò rilevabili è dannosi per l'omu elencati in e regulazioni internaziunali, è si trovanu generalmente in i coloranti.
3) Pentaclorofenolu: U pentaclorofenolu hè una sustanza invisibile è intangibile, è hè ancu un cumpunente chì deve esse aghjuntu durante a fabricazione di u cuoio. Generalmente ghjoca un rolu anticorrosione. S'ellu ùn hè micca cumpletamente trattatu dopu à u prucessu anticorrosione, resterà in i prudutti di cuoio è ferà male à a vita è à u corpu di e persone.
4) Furmaldeide: A furmaldeide hè largamente aduprata cum'è cunservante è additivu per a pelle. Se a rimuzione ùn hè micca cumpleta, a furmaldeide libera pruvucarà parechje malatie. Per esempiu, quandu a cuncentrazione hè di 0,25 ppm, irritarà l'ochji è affetterà a mucosa nasale. U cuntattu à longu andà cù a furmaldeide pò facilmente purtà à a cecità è à u cancru di a gola.
A pelle Cigno hà PU riciclatu, microfibra riciclata, pelle vegana avà, ancu tutti i certificati. A pelle sintetica ùn hà micca odore irritante, hè rispettosa di l'ambiente, senza metalli pesanti, cadmiu, ftalati, cunforme à REACH di l'UE. Per i prudutti di pelle cù i quali u nostru corpu vene in cuntattu, hè megliu sceglie materiali di alta gamma. Sò sicuri per a nostra pelle.
Sè vo vulete sapè di piùpelle vegana o pelle biobased, o qualsiasi pelle ecologica, verificate u nostru situ web www.bozeleather.com o cuntattateci in ogni mumentu.
Cigno leather - a megliu fabbrica di materiali sustitutivi di pelle.
Data di publicazione: 11 di ghjennaghju di u 2022







