• pruduttu

3 Passi —— Cumu prutegge a pelle sintetica?

1. Precauzioni per l'usupelle sintetica:

1) Tenir à l'écart des températures élevées (45 ℃).A temperatura troppu alta cambierà l'aspettu di a pelle sintetica è si appiccicà l'una à l'altru.Per quessa, u coghju ùn deve esse situatu vicinu à a stufa, nè ùn deve esse postu nantu à u latu di u radiatore, è ùn deve esse esposti à u sole direttu.

2) Ùn mette micca in un locu induve a temperatura hè troppu bassu (-20 ° C).Se a temperatura hè troppu bassu o lasciate u colpu di l'aria condizionata per un bellu pezzu, a pelle sintetica serà congelata, crackata è indurita.

3) Ùn mette micca in un spaziu umitu.L'umidità eccessiva pruvucarà l'idrolisi di a pelle sintetica chì si sviluppa è si sviluppa, causendu danni à a film superficia è accurtà a vita di serviziu.Per quessa, ùn hè micca cunsigliatu di cunfigurà mobili di pelle sintetica in lochi cum'è toilette, bagni, cucina, etc.

4) Quandu sguassate mobili in pelle sintetica, per piacè aduprate un pulitore seccu è un pulitore d'acqua.Quandu sguassate cù l'acqua, deve esse abbastanza seccu.Se ci hè umidità residuale, pò causà a descomposizione di l'acqua.Per piacè ùn aduprate micca bleach, altrimenti pò causà cambiamenti di lucentezza è cambiamentu di culore.

2. A causa di e diverse proprietà di pelle sintetica, alta temperatura, alta umidità, bassa temperatura, luce forte, suluzione chì cuntene àcitu, è suluzione chì cuntene alkali tutti l'affettanu.U mantenimentu deve esse attentu à dui aspetti:

1) Ùn ponite micca in un locu d'alta temperatura, perchè questu cambierà l'aspettu di a pelle sintetica è si appiccicà l'una à l'altru.Quandu si pulisce, aduprate un pannu pulitu o una spugna per asciucàlu, o sguassate cù un pannu umitu.

2) U sicondu hè di mantene una umidità moderata, l'umidità troppu alta hydrolyze a pelle è dannu a film superficia;umidità troppu bassu pruvucarà facilmente cracking è indurimentu.

3. Prestate attenzione à u mantenimentu di ogni ghjornu:

1).Dopu à pusà per un bellu pezzu, duvete chjappà ligeramente a parte di u sediu è u bordu per restaurà u statu originale è riduce a ligera depressione di a fatigue meccanica per via di a forza di seduta cuncentrata.

2).Tenite à l'écart des objets qui dissipent la chaleur lors de la mise en place, et evitez que la lumière directe du soleil provoque le craquelage et la décoloration du cuir.

3).A pelle sintetica hè un tipu di materiale sinteticu è solu bisognu di cura simplice è basica.Hè ricumandemu di sguassate cù una lozione neutra diluita cù acqua calda pulita è un pappu suave ogni settimana.

4).Se a bevanda hè spulsata nantu à a pelle, deve esse imbulighjata immediatamente cù un pappu pulitu o spugna, è sguassate cù un pappu umitu, è lasciate l'aria secca naturalmente.

5).Evite l'uggetti affilati da graffià a pelle.

6).Evite macchie d'oliu, penne à sfera, inchiostri, ecc.Se truvate macchie nantu à a pelle, duvete pulizziari immediatamente cù un pulitore di pelle.Se ùn ci hè micca un pulitore di pelle, pudete aduprà una spugna bianca pulita cù un pocu detergente neutru per asciugà delicatamente a macchia, dopu aduprate una spugna umida per sguassate a lozione, è infine secca.Pulisce cù una spugna.

7).Evite u cuntattu cù reagenti organici è suluzione di grassu.

Se vulete sapè più nantu à a pelle sintetica, u nostru situ web: www.cignoleather.com

Cigno Leather-u megliu fornitore di cuir.

 


Tempu di posta: 10-Jan-2022