• pruduttu

4 novi opzioni per a materia prima plastica bio-basata

4 novi opzioni per a materia prima plastica bio-basata: pelle di pisci, cunchiglie di melone, noccioli d'alivi, zuccheri vegetali.

In u mondu, 1,3 miliardi di buttigli di plastica sò venduti ogni ghjornu, è questu hè solu a punta di l'iceberg di plastica basata in u petroliu.Tuttavia, l'oliu hè una risorsa finita, micca rinnuvevule.Più preoccupante, l'usu di risorse petrochimiche cuntribuisce à u riscaldamentu glubale.

Eccitingly, una nova generazione di plastica bio-basata, fatta da e piante è ancu squame di pisci, cumencia à entre in a nostra vita è u travagliu.Sustituisce i materiali petrochimichi cù materiali bio-basati ùn solu riduce a dipendenza da risorse petrochimiche limitate, ma ancu rallentà u ritmu di u riscaldamentu glubale.

I plastichi bio-basati ci salvanu passu à passu da u pancu di i plastichi basati in petroliu!

amicu, sapete chì?I foschi d'alivi, i cunchi di sementi di melone, a pelle di pisci è u zuccheru vegetale ponu esse usatu per fà plastica!

 

01 Nocciola d'oliu (sottoproduttu di l'oliu d'aliva)

Una startup turca chjamata Biolive hà iniziatu à sviluppà una serie di pellets bioplastici fatti di noccioli d'alivi, altrimenti cunnisciuti cum'è plastichi bio-basati.

L'oleuropeina, l'ingredientu attivu chì si trova in i graneddi d'alivi, hè un antioxidante chì estende a vita di i bioplastici mentre accelerà ancu u compostu di materiale in fertilizante in un annu.

Perchè i pellets di Biolive funzionanu cum'è i plastichi basati in u petroliu, ponu esse simpliciamente usati per rimpiazzà i pellets di plastica cunvinziunali senza disturbà u ciculu di produzzione di prudutti industriali è imballaggi alimentari.

02 Conchiglia di semi di melone

A cumpagnia tedesca Golden Compound hà sviluppatu un plasticu bio-basatu unicu fattu di cunchiglia di sementi di melone, chjamatu S²PC, è dice chì hè 100% riciclabile.I cunchiglia di sementi di melone crudu, cum'è un subproduttu di l'estrazione di l'oliu, pò esse qualificatu cum'è un flussu stabile.

I bioplastici S²PC sò usati in una larga varietà di campi, da u mobili d'uffiziu à u trasportu di riciclabili, scatuli di almacenamentu è casse.

I prudutti bioplastici "verdi" di Golden Compound includenu capsule di caffè biodegradabili, vasi di fiori è tazzi di caffè premiati in u mondu.

03 Pelle è squame di pisci

Una iniziativa basata in u Regnu Unitu chjamata MarinaTex utilizeghja pelle di pesci è squame cumminate cù alghe rosse per fà plastichi compostabili bio-basati chì puderanu rimpiazzà i plastichi unicu usu cum'è i sacchetti di pane è l'imballaggi per sandwich è hè previstu di affruntà a mità di milione di tunnellate di pisci pruduciutu. in u Regnu Unitu ogni annu Pelle è scale.

04 Pianta u zuccheru
Avantium, basatu in Amsterdam, hà sviluppatu una tecnulugia rivoluzionaria "YXY" da a pianta à a plastica chì cunverta i zuccheri vegetali in un novu materiale di imballaggio biodegradable - ethylene furandicarboxylate (PEF).

U materiale hè stata utilizata in a produzzione di tessili, filmi, è hà u putenziale di esse u principale materiale di imballaggio per bevande, acqua, bevande alcoliche è succhi, è hà assuciatu cù cumpagnie cum'è Carlsberg per sviluppà "100% bio-based". ” bottiglie di birra.

L'usu di plastica bio-basata hè imperativa
I studii anu dimustratu chì i materiali biologichi contanu solu 1% di a produzzione plastica tutale, mentre chì i materiali di plastica tradiziunale sò tutti derivati ​​da estratti petrochimici.Per riduce l'impattu ambientale avversu di l'usu di e risorse petrochimiche, hè imperativu di utilizà plastiche prodotte da risorse rinnuvevuli (fonti animali è vegetali).

Cù l'intruduzioni successive di liggi è rigulamenti nantu à i plastichi bio-basati in i paesi europei è americani, è ancu a promulgazione di interdizioni di plastica in diverse regioni di u paese.L'usu di plastica bio-basata ecologica serà ancu più regulata è più diffusa.

Certificazione internaziunale di i prudutti bio-basati
I plastichi bio-basati sò un tipu di prudutti bio-basati, cusì l'etichette di certificazione applicabili à i prudutti bio-basati sò ancu applicabili à i plastichi bio-basati.
USDA Bio-Priority Label di USDA, UL 9798 Bio-based Verification Mark, OK Biobased di Belga TÜV AUSTRIA Group, Germania DIN-Geprüft Biobased è Brazil Braskem Company's I'm Green, queste quattru etichette sò testate per u cuntenutu bio-based.In u primu ligame, hè stipulatu chì u metudu di carbone 14 hè utilizatu per a deteczione di cuntenutu bio-basatu.

USDA Bio-Priority Label è UL 9798 Bio-based Content Verification Mark mostrarà direttamente a percentuale di cuntenutu bio-basatu nantu à l'etichetta;mentri OK Bio-basatu è DIN-Geprüft Bio-basatu etichette mostra a gamma apprussimativa di u cuntenutu bio-basatu prodottu;L'etichette I'm Green sò destinate solu à i clienti di Braskem Corporation.

In cunfrontu cù i plastichi tradiziunali, i plastichi bio-basati piglianu in contu solu a parte di a materia prima, è selezziunate i cumpunenti di derivazione biologica per rimpiazzà e risorse petrochimiche chì affruntanu una carenza.Sè vo vulete sempre à scuntrà i bisogni di l 'ordine di restrizzione plastica currenti, vi tocca à principiatu da a struttura materiale à scuntrà i cundizioni biodegradable.

1

 


Tempu di Postu: Feb-17-2022