• pruduttu

Cuir biodegradable è pelle riciclata

A. Chì ghjèpelle biodegradable:

A pelle biodegradable significa chì a pelle artificiale è a pelle sintetica sò scartate dopu à l'usu, è sò degradate è assimilate sottu l'azzione di a biochimica cellulare è l'enzimi di i microorganismi naturali, cum'è battìri, muffa (fungi) è alghe per pruduce l'acqua, diossidu di carbonu, metanu, etc. Si diventa un PU o PVC artificiale cuoio sinteticu materiale di pelle cù ciculu di carbone in natura.

B. U significatu di pelle biodegradable

Risolvi l'attuale problema di contaminazione ambientale seriu "basura bianca".Attualmente, tutti i paesi anu introduttu leggi obligatorii per pruibisce a produzzione è a vendita di materiali polimerici non degradabili, cum'è i plastichi tradiziunali.

C. Biodegradabletippi

Sicondu u risultatu finali di a degradazione: biodegradazione cumpleta è biodegradazione distruttiva.

I plastichi cumpletamente biodegradabili sò principarmenti fatti di polimeri naturali per via di fermentazione microbiana o sintesi di polimeri biodegradabili, cum'è plastichi di amido termoplasticu, poliester alifaticu (PHA), acidu polilatticu (PLA), amidu / alcool polivinilico, etc.;

I plastichi biodegradabili distruttivi includenu principalmente polietilene PE modificatu (o pienu) di amidu, polipropilene PP, cloruru di polivinile PVC, polistirene PS, etc.

Sicondu u modu di degradazione: materiali fotodegradabili, biodegradazione, foto / biodegradazione, etc.

D. Teste è certificazioni mainstream internaziunali:
USA: ASTM D6400;D5511

Unione Europea: DIN EN13432

Giappone: Japan GREENPLA certificazione biodegradabile

Australia: AS4736

E. Perspettive è sviluppu:

Attualmente, perchè "basura bianca" hà affettatu seriamente l'ambiente di vita di l'omu, a maiò parte di i paesi in u mondu pruibiscenu a produzzione, a vendita è l'usu di materiali non degradabili.Dunque, a pelle artificiale biodegradable è a pelle sintetica hè a prestazione necessaria di a pelle in u futuru, è hè ancu u requisitu standard di basa per i clienti per cumprà.

 

A. Chì ghjèpelle riciclata:
A pelle riciclata si riferisce à i prudutti di pelle artificiali finiti pruduciuti da a produzzione di pelle artificiale è pelle sintetica, alcuni o tutti sò fatti di materiali di scarti, chì sò riciclati è riprocessati in resina o tela di pelle.

B. Tipi di prudutti di pelle riciclati:
Attualmente, a pruduzzione principale di pelle artificiale hè a pelle artificiale è a pelle sintetica prodotta cù tela riciclata riciclata.

Huaian Kaiyue Technology Development Co., Ltd. usa tessuti di basa riciclabili rigenerati per pruduce pelle sintetica, è u più ecologicu hè a pelle sintetica riciclata basata in acqua.Veramente ghjunghje à zero emissioni di VOC, senza contaminazione in u prucessu di produzzione, è prutezzione di l'ambiente verde.

C. U significatu di pelle riciclata:
Per a prutezzione di l'ambiente, a cunservazione di l'energia è a riduzzione di emissioni, u riciclamentu è a riutilizazione di risorse, è prumove un sviluppu ecunomicu è suciale durevule.Sempre più famose cumpagnie internaziunali ghjucanu a carta di "prutezzione di l'ambiente" è favurizanu l'usu di materiali amichevuli di l'ambiente, cusì i materiali riciclati è riciclabili sò naturalmente diventati i so "cari".

D. Test è certificazione:
GRS (Standard di riciclamentu globale) - Global Recycle Standard Certification, u pelle Boze hà

E. I benefici di a certificazione GRS:
1. A ricunniscenza glubale, per ottene un passaghju per u pruduttu per entre in u stadiu internaziunale;

2. I prudutti sò low-carbon è amichevuli di l'ambiente, è ponu esse tracciati;

3. Accessu à u sistema di repertoriu d'acquistu di imprese famose in u mondu è marche internaziunali;

4. Cumpite cù i bisogni di u mercatu di "verde" è "prutezzione di l'ambiente", è migliurà e barriere tecniche di i prudutti

5. Improve a cuscenza di a marca di a cumpagnia.


Tempu di post: 16-ghjugnu-2022