• pruduttu

BOZE LEATHER, Esperti in u campu di finta pelle

Boze Leather- Semu un Distributore è Trader di Cuir di più di 15 anni basatu in a cità di Dongguan, a pruvincia di Guangdong in Cina.Fornisce pelle PU, pelle PVC, pelle microfibra, pelle di silicone, pelle riciclata è pelle sintetica per tutte l'applicazioni di sedie, divani, borse è scarpi cù divisioni specializate in Tappezzeria, Ospitalità / Cuntrattu, Sanità, Mobili d'Uffiziu, Marina, Aviazione è Automotive.

https://www.bozeleather.com/https://www.bozeleather.com/

In più, furnimu servizii di valurizazione chjave cumpresi taglio è cucitura di precisione in pelle è vinile, stampatura è ricami, teste di brusgiature di l'aviazione è teste fisiche di pelle, i nostri prudutti anu passatu diverse teste.ISO9001, IATF 16949: 2016, California Proposition 65, REACH, AZO FREE, NO DMF, NO VOC.

U nostru Faux Leather puderia esse anti-muffa, anti-abrasione, resistente à u focu, anti-UV, Impermeabile, elasticu, avemu tipi di mudellu è supportu, mudellu Lychee, mudellu di pelle di serpente, mudellu di specchiu, mudellu di crocodile, supportu di maglia, non- supportu tissutu, supportu tissutu, tuttu ciò chì vulete cù un campione gratuitu, fatemi sapè.

Facemu a pelle fà cose chì ùn hà mai fattu prima.Unisce e cumpetenze tradiziunali è e tecnulugia novi, avemu materiali superiori chì rompenu novi terreni;più liggeru, più còmode, più durable.

In a ricerca attiva di suluzioni innovatori, furnimu risposte uniche à i bisogni di i nostri clienti - espansione constantemente i limiti di ciò chì hè pussibule, eccu quale simu - Cigno Leather.

A nostra fabbrica stabilita in u 1994, a superficia di a terra tutale di a fabbrica hà righjuntu circa 295 mila metri quadrati.Ci sò specializzati in a pruduzzione di diversi tipi di serie di media à alta qualità di pelle sintetica PU / PVC, oleoresina PU, resina di base d'acqua PU, silicone è microfibra, ecc.

Mercatu principale: America di u Nordu, Sudeste Asiaticu, Europa, Russia,

Avà avemu sei linee di produzzione di pelle sintetica di livellu avanzatu internaziunale, più di 500 impiegati.Produzione annuale circa 22 milioni di iarde.

Avà u nostru vantaghju hè PVC, pelle riciclata, silicone è pelle biobased, a pelle biobased hè una nova tendenza per l'eco-friendly, puderia esse travagliatu per borse è scarpi, ancu per i zitelli.fiducia in noi, hè una nova missione.

https://www.bozeleather.com/https://www.bozeleather.com/


Tempu di Postu: 21-Mar-2022