• pruduttu

Boze leather, faux leather manufacturing- Festa d'anniversariu di maghju

IMG_5797 IMG_5812 IMG_5843 IMG_5858 IMG_5861

 

Boze Leather- Semu un Distributore è Trader di Cuir di più di 15 anni basatu in a cità di Dongguan, a pruvincia di Guangdong in Cina.Avemu furnitupelle PU, pelle PVC, pelle microfibra, pelle silicone,pelle riciclataèpelle sinteticaper tutte l'applicazioni di sedie, divani, borse è scarpi cù divisioni specializate inTappezzeria, Ospitalità / Cuntrattu, Sanità, Mobili d'Uffiziu, Marina, Aviazione è Automobilistica.

In più, furnimu servizii di valurizazione chjave cumpresi taglio è cucitura di precisione in pelle è vinile, stampatura è ricami, teste di brusgiature di l'aviazione è teste fisiche di pelle, i nostri prudutti anu passatu diverse teste.ISO9001, IATF 16949: 2016, California Proposition 65, REACH, AZO FREE, NO DMF, NO VOC.

 U nostru Faux Leather puderia esse anti-muffa, anti-abrasione, resistente à u focu, anti-UV, Impermeabile, elasticu, avemu tipi di mudellu è supportu, mudellu Lychee, mudellu di pelle di serpente, mudellu di specchiu, mudellu di crocodile, supportu di maglia, non- supportu tissutu, supportu tissutu, tuttu ciò chì vulete cù un campione gratuitu, fatemi sapè.

Facemu a pelle fà cose chì ùn hà mai fattu prima.Unisce e cumpetenze tradiziunali è e tecnulugia novi, avemu materiali superiori chì rompenu novi terreni;più liggeru, più còmode, più durable.

In a ricerca attiva di suluzioni innovatori, furnimu risposte uniche à i bisogni di i nostri clienti - espansione constantemente i limiti di ciò chì hè pussibule, eccu quale simu - Boze Leather.


Tempu di posta: 09-09-2022