• pruduttu

Carbon Neutre |Sceglite i prudutti bio-basati è sceglite un stile di vita più ecologicu!

Sicondu a Dichjarazione 2019 nantu à u Statu di u Clima Globale publicata da e Nazioni Unite è l'Organizazione Meteorologica Mondiale (OMM), 2019 hè statu u sicondu annu più caldu registratu, è l'ultimi 10 anni sò stati i più caldi registrati.

I incendi australiani in u 2019 è l'epidemie in u 2020 anu svegliatu l'esseri umani, è cuminciamu à riflette.

Cumincemu à nutà a reazione in catena purtata da u riscaldamentu glubale, u funnu di i ghiacciai, a siccità è l'inundazioni, i minacce à a sopravvivenza di l'animali, è l'impatti di a salute umana ...

Per quessa, sempre più cunsumatori cumincianu à spiegà un modu di vita più bassu di carbonu è amichevule à l'ambiente per rallentà u ritmu di u riscaldamentu glubale !Hè più usu di i prudutti bio-basati!

1. Reduce l'emissioni di diossidu di carbonu è alleviate l'effettu di serra

Sustituì i petrochimichi tradiziunali cù prudutti bio-basati pò riduce l'emissioni di diossidu di carbonu.

A pruduzzione dii prudutti bio-basatiemette menu diossidu di carbonu cà i prudutti di petroliu."Analisi di l'impattu ecunomicu di l'industria di i prudutti bio-based di i Stati Uniti (2019)" hà signalatu chì, secondu u mudellu EIO-LCA (Life Cycle Assessment), in 2017, i Stati Uniti in 2017 per via di a produzzione è l'usu di bio -prodotti basati à rimpiazzà i prudutti di petroleum-basatu, fuels fossili Usu hè statu ridutta da 60%, o quantu à 12,7 miliuna di tunnillati di CO2-equivalent emissioni di gas serra.

I metudi successivi di eliminazione dopu à a fine di a vita utile di u produttu spessu risultatu ancu in emissioni di diossidu di carbonu, in particulare l'imballaggio plasticu restante.

Quandu i plastichi brusgianu è si rompanu, u diossidu di carbonu hè liberatu.U diossidu di carbonu liberatu da a combustione o a descomposizione di plastica bio-basata hè neutru di carbone è ùn aumenterà micca a quantità di diossidu di carbonu in l'atmosfera;a combustione o a descomposizione di i prudutti di u petroliu liberarà diossidu di carbonu, chì hè una emissione positiva è aumenterà a quantità tutale di diossidu di carbonu in l'atmosfera.

Cusì cù l'usu di i prudutti bio-basati invece di i prudutti di petroliu, u diossidu di carbonu in l'atmosfera hè ridutta.

Eco-friendly Bamboo Fiber Biobased Leather for handbags (7)

2. Aduprà risorse rinnuvevuli è riduce a dependenza di l'oliu

L'industria bio-basata usa principarmenti materiali rinnuvevuli (per esempiu, piante, rifiuti organici) per pruduce è rimpiazzà i prudutti tradiziunali cù estratti petrochimici.Paragunatu à i prudutti di petroleum, e so materie prime sò più amichevuli di l'ambiente.

Sicondu u rapportu di l'Analisi di l'Impattu Ecunomicu di l'Industria di i Prodotti Bio-Based (2019), i Stati Uniti anu salvatu 9,4 milioni di barili di petroliu attraversu a produzzione di prudutti bio-basati.Frà elli, l'usu di plastica bio-basata è bio è imballaggi diminuite da circa 85.000-113.000 barili d'oliu.

Cina hà un vastu territoriu è hè riccu in risorse vegetali.U putenziale di sviluppu di l'industria bio-basata hè enormu, mentre chì e risorse petrolifere di u mo paese sò relativamente brevi.

In 2017, a quantità tutale di oliu identificatu in u mo paese era solu 3,54 miliardi di tunnellate, mentri u cunsumu di petroliu crudu di u mo paese in 2017 era 590 milioni di tunnellate.

A prumuzione di a pruduzzione è l'usu di prudutti bio-basati riducerà assai a dipendenza da u petroliu è riduce l'emissioni di contaminazione d'alta intensità causate da l'usu di l'energia fossili.

L'ascesa di l'industria bio-basata pò solu risponde à i bisogni di u sviluppu di l'oghje di una ecunumia verde, ecologica è sustenibile.

3. I prudutti bio-basati, favuriti da l'ambientalisti

Sempre più persone perseguenu una vita bassa di carbonu è amichevule à l'ambiente, è i prudutti bio-basati chì utilizanu materiali rinnuvevuli sò diventati sempre più populari trà i cunsumatori.

* Un studiu Unilever di u 2017 hà dimustratu chì u 33% di i cunsumatori sceglienu beni chì sò suciali o ambientali benefizii.U studiu hà dumandatu à 2 000 adulti di cinque paesi, è più di un quintu (21%) di i rispondenti hà dettu chì se l'imballaggio è u marketing di un pruduttu mostranu chjaramente u so certificatu di sustenibilità, cum'è l'etichetta USDA, sceglierà attivamente tali prudutti.

* Accenture hà sondatu 6,000 cunsumatori in l'America di u Nordu, l'Europa è l'Asia in Aprile 2019 per capiscenu e so abitudini di compra è cunsumu di prudutti imballati in diversi materiali.I risultati anu dimustratu chì u 72% di i rispondenti dicenu chì anu acquistatu attivamente prudutti più amichevuli di l'ambiente di quellu chì eranu cinque anni fà, è 81% hà dettu chì aspittàvanu di cumprà più di sti prudutti in i prossimi cinque anni.comu avemupelle biobased, 10% -80%, FINE VOI.

Eco-friendly Bamboo Fiber Biobased Leather for handbags (1)

4. Certificazione di cuntenutu bio-basatu

L'industria bio-basata glubale hà sviluppatu da più di 100 anni.Per prumove u sviluppu normativu di l'industria bio-basata, ASTM D6866, ISO 16620, EN 16640 è altri standardi di teste sò stati lanciati à l'internaziunale, chì sò speciali aduprati per a rilevazione di cuntenutu bio-basatu in i prudutti bio-basati.

Per aiutà i cunsumatori à truvà prudutti bio-basati veri è di alta qualità, basatu annantu à i trè standard di prova accettati in u mondu sanu, etichette di priorità biologiche USDA, OK Biobased, DIN CERTCO, I'm green and UL bio-based content certification. etichette sò state lanciate unu dopu à l'altru.

À u futuru

In u cuntestu di a crescente scarsità di e risorse petrolifere glubale è l'intensificazione di u riscaldamentu glubale.I prudutti bio-basati sò basati nantu à u sviluppu è l'utilizazione di risorse rinnuvevuli, sviluppà una "economia verde" sustenibile è amichevule à l'ambiente, riduce l'emissioni di diossidu di carbonu, alleviate l'effettu di serra, è rimpiazzà e risorse petrochimiche, passu à passu in a vostra vita di ogni ghjornu.

Immaginate u futuru, u celu hè sempre turchinu, a tampiratura ùn hè più alta, l'inundazione ùn hè più inundata, tuttu questu principia cù l'usu di prudutti bio-basati!


Tempu di post: Feb-19-2022