• pruduttu

Cumu identificà a pelle di l'automobile?

Ci hè dui tipi di pelle cum'è materiale di l'automobile, pelle genuina è pelle artificiale.

Quì vene a quistione,cumu identificà a qualità di a pelle di l'automobile?

1. U primu mètudu, u metudu di pressione,Per i sedi chì sò stati fatti, a qualità pò esse identificata da u metudu pressing.U metudu specificu hè di allargà u dito indici, pressu nantu à a superficia di u sediu, pressu hold per ùn lascià andà, s'ellu ci hè assai di granu cutaneous fine à a manu pressa per allargà, spiegà u materiale di a pelle di u sediu ùn hè micca vera pelle ma pelle artificiale.

2. U sicondu mètudu, u metudu ardenti, chì hè u vechju metudu di identificà a vera pelle, hè stata aduprata finu à avà.Seat superficia brucia scrap fabricazione, osservà u fenomenu di a brucia, pelle artificiali hè a materia prima principale di plastica, hè facile à brusgià, è a pelle ùn hè facile à brusgià soprattuttu vera vacca hè assai difficiuli di brusgià.

3. Qualità alta qualità di pelle di l'automobile ùn hè micca tossicu è senza gustu, è pò esse scompostu automaticamente dopu à esse intarratu in terra prufonda.

Allora hè cusì impurtante di sceglie un bellu fabricatore quandu avete acquistatu u materiale. Un bonu partener pò dà più di un bonu prezzu, ma ancu u serviziu di più valore.

Dongguan CIGNO Leather Co., Ltd. hè dedicatu à furnisce l'opzioni di pelle ottimali, u megliu sustitutu di pelle è e migliori alternative di pelle per i nostri clienti rispettati da tuttu u mondu.

Offriamu l'opzioni di pelle ottimali, u megliu sustitutu di pelle è e migliori alternative di pelle per coprisedili è interni di l'automobile, tappezzeria di mobili è divani, calzature è scarpi, borse, vestiti, guanti, palle, etc.

Sottu à u principiu di cuuperazione win-win, Cigno pelle sempre furnisce i materiali high quality è megliu serviziu, è u travagliu di partenariatu à longu andà cù tutti i nostri clienti.


Tempu di Postu: 15-Jan-2022