• pruduttu

May anniversariu-Boze cuir

Per aghjustà a pressione di u travagliu, per creà passione, rispunsabilità, atmosfera di travagliu felice, per chì tutti megliu in u prossimu travagliu.

A cumpagnia hà urganizatu apposta a festa d'anniversariu per arricchisce u tempu liberu di u persunale, rinfurzà ancu a coesione di a squadra, rinfurzà l'unità è a capacità di cooperazione trà a squadra, è serve megliu l'affari è i clienti.

U dopu meziornu di u 25 di maghju, a festa d'anniversariu hà iniziatu ufficialmente.

A cumpagnia hà urganizatu una seria di attività maravigliose, cum'è pictionary guessing, ascultendu canzoni è leghje canzoni, è correre cù palloncini.L'impiigatu hà datu un ghjocu cumpletu à u spiritu di u travagliu in squadra è cumpiendu una attività dopu l'altru senza teme di difficultà.

A scena di l'attività era à tempu passiunata è calda è armoniosa.In ogni attività, l'impiegati cooperanu cù l'altri in una cunniscenza tacita è rinfurzanu a cumunicazione horizontale per interazzione culurita.Inoltre, tutti anu purtatu u spiritu di dedizione altruista è di travagliu in squadra, aiutatu è incuraghjitu l'un l'altru, è hà datu u ghjocu à a so passione di ghjuventù.

U cumpurtamentu di a cumpagnia hà dimustratu chì "custruì una squadra di gestione di alta qualità è efficiente" ùn hè micca solu un slogan, ma una credenza integrata in a cultura corporativa.

Dopu à l'avvenimentu, ognunu hà alzatu i so bibii è tosta, a gioia è l'eccitazione era palpabile.

Questa festa d'anniversariu hà rinfurzatu a cumunicazione è a cuuperazione trà l'impiegati, ma ancu chì tutti capiscenu assai chì a forza di una persona hè limitata, a forza di a squadra hè indestructible, u successu di a squadra hà bisognu di i sforzi cumuni di ogni membru di noi!

Cume si dice, una sola sita ùn face micca una linea, un unicu arbulu ùn face micca un boscu!U listessu pezzu di ferru, pò esse sawed melt perdita, dinù pò esse raffinatu in azzaru;U stessu squadra, ùn pò fà nunda, pò ancu ottene una grande causa, una squadra hà una varietà di roli, ognunu deve truvà a so pusizioni, perchè ùn ci hè micca un individuu perfettu, solu a squadra perfetta!


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022