• pruduttu

Certi modi mostranu cumu per cumprà pelle sintetica

A pelle sintetica hè comunmente utilizata per a tappezzeria, sacchetti, giacche è altri accessori chì uttene assai usu.
A pelle hè bella è di moda per u mobili è u vestitu.Ci hè parechje benefizii à sceglie faux leather per u vostru corpu o casa.
-Faux Leather pò esse una alternativa economica, di moda è vegana à a vera pelle.
Faux Leather hè menu caru.
Faux Leather hè più faciule di mantene.
A pelle sintetica hè vegana.
Certi aspetti negativi includenu: a pelle sintetica ùn hè micca traspirante, ùn pare micca cusì bella, ùn invechja micca cum'è a pelle vera, pò esse micca biodegradable.

Allora, cumu cumprà una pelle sintetica?

1, cercate una bona texture.Quandu sceglite un articulu di pelle sintetica di qualità, a prima funzione chì duvete circà hè a texture.A pelle genuina hà una texture granulosa, è cusì facenu falsi d'alta qualità.Sè vo site per un aspettu realistu o più stravagante, evite una superficia troppu liscia.Questu pò esse indicativu di qualità più bassa.

2, sceglite i vostri culori.Quandu si tratta di articuli di pelle sintetica, u celu hè u limitu in quantu à u culore.Culori brillanti, mudelli funky, imitazioni di pelle d'animali, è neri naturali è marroni sò tutti dispunibili in articuli falsi.

I pelle sintetica negra o marrone basica seranu più prubabile di passà cum'è a cosa vera.

Colori brillanti, mudelli funky, o finiture metalliche daranu un effettu drammaticu.

3, Decide chì tipu di pelle sintetica ti piace.Sè vo sceglite a vostra pelle basatu annantu à un certu tipu di pelle vera, allora pruvate di decide u schema di culore è u mudellu chì vulete.Esempi di ricerca di nomi, culori è mudelli.
U tela di pelle sintetica hè dispunibule in stili chì imitanu una quantità di pelli d'animali, cum'è l'struzzu, u reptile, u vitellu, u bisonte, l'alligatore o a pelle di porcu.

I mudelli, cum'è l'attrezzi, sò cumuni à u tessulu faux leather.Sceglie disinni fiurali, disinni paisley, motivi di cowboy, disinni di simboli o un aspettu tessutu cum'è textures alternative.
A pelle sintetica vene ancu in parechje finiture diverse.Pudete sceglie finiture brillanti, perle o metalliche.Micro-suede hè un tipu di pelle sintetica chì hè apprezzata per u so finitu.

4. Prima di cumprà pelle sintetica, avete bisognu di calculà esattamente quantu avete bisognu.Stu vi permetterà di prezzu accurately u vostru prughjettu in anticipu.Un sufettu mediu hà bisognu di circa 16 yards. Comu precaution, sempre cumprà un pocu più di u minimu necessariu.


Tempu di Postu: 15-Jan-2022