• pruduttu

Cunsiglii: Identificazione PELLE SINTETICA è PELLE VERA

https://www.bozeleather.com/

Comu sapemu,pelle sinteticaè a pelle genuina hè diversu, ancu ci hè una grande differenza trà u prezzu è u costu.Ma cumu identificemu sti dui tipi di pelle ?Vede i cunsiglii sottu!

 

Utilizendu l'acqua

L'assorbimentu di l'acqua di a pelle genuina èpelle artificialehè diversu, cusì pudemu usà l'acqua per caccià nantu à a pelle per osservà a so absorption d'acqua.Per piacè aspittà circa 2 minuti.A pelle genuina hà più pori, cusì l'assorbimentu di l'acqua hè megliu cà a pelle sintetica.Allora si l'acqua hè assorbita chì si riferenu à a pelle genuina, altrimenti hè a pelle sintetica.

 

Odore

A pelle genuina hè generalmente fatta di pelle d'animali.L'animali anu un odore spiciale, chì pò ancu esse smelled ancu dopu a trasfurmazioni.È a pelle sintetica hà un odore chimicu o un forte odore di plastica.Allora pudemu usà l'odore per dì a diferenza.

 

Toccu

A pelle genuina hè elastica, ci sò pieghe naturali è a struttura ùn hè micca uniforme quandu pressa, chì si senti assai suave.

A pelle sintetica hè dura, è a superficia hè assai liscia, alcuni si sentenu plastica.Havi ancu una povira resistenza, chì u rebote serà più lento dopu pressendu.À u listessu tempu, pudete vede chì a struttura pressata hè assai uniforme, è u grossu di l'indentazione hè simile.

 

Superficie

Siccomu a pelle genuina hè fatta di pelle d'animali, cum'è a nostra pelle, ci sò assai pori nantu à questu.Questi pori sò in diverse dimensioni è micca assai uniformi.Per quessa, i pori di i prudutti di coghju pruduciutu sò irregulari, è u gruixu pò esse irregolari.

A pelle sintetica hè generalmente prodotta da l'intelligenza artificiale, cusì i mudelli o linee nantu à questu sò relativamente regulare, è u grossu hè quasi u listessu.

 

Ftrattatu zoppu

Utilizà un liggeru per brusgià longu u bordu di a pelle.In generale, quandu a pelle genuina hè brusgiata, emetterà l'odore di capelli.Per d 'altra banda, a pelle sintetica emette un odore di plastica pungente, chì hè assai dispiacevule.


Tempu di Post: 13-May-2022