• pruduttu

Chì ghjè a vostra scelta finale?pelle biobased-1

Ci hè un forte dibattitu nantu à a pelle di l'animali versus a pelle sintetica.Qualessu appartene in u futuru?Qualessu tipu hè menu dannusu à l'ambiente?

I pruduttori di vera pelle dicenu chì u so pruduttu hè di qualità più altu è biodegradable.I pruduttori di pelle sintetica ci dicenu chì i so prudutti sò ugualmente boni è sò senza crudeltà.I prudutti di a nova generazione pretendenu avè tuttu è assai di più.U putere di decisione hè in e mani di u cunsumadore.Allora cumu si misurà a qualità oghje ?Fatti veri è nunda di menu.TU decide.

Cuir d'origine animale
A pelle d'origine animale hè una di e commodities più cummirciali in u mondu, cù un valore di u cummerciu globale stimatu di 270 miliardi USD (fonte Statista).I cunsumatori tradiziunale valore stu pruduttu per a so alta qualità.A vera pelle si vede bè, dura più, hè transpirable è biodegradable.Finu à quì bè.Tuttavia, stu pruduttu assai dumandatu hà un altu costu per l'ambiente è oculta una crudeltà indescrivibile daretu à a scena versu l'animali.A pelle ùn hè micca un subproduttu di l'industria di a carne, ùn hè micca pruduciutu umanamente è hà un impattu assai negativu nantu à l'ambiente.

Motivi etichi contr'à u vera pelle
A pelle ùn hè micca un subproduttu di l'industria agricula.
Più di un miliardo di animali sò macellati ogni annu per a so pelle dopu una vita miserable in cundizioni terribili.
Pigliemu u zitellu da a so mamma è uccidemu per a pelle.I zitelli nascuti sò ancu più "valori" perchè a so pelle hè più suave.
Tumemu 100 milioni di squali ogni annu.I squali sò cruelly hooked and left to suffoke for the sake of sharkskin.I vostri prudutti di pelle di lussu puderia ancu esse da pelle di squalo.
Uccidemu spezie in via di estinzione è animali salvatichi cum'è zebre, bisonti, bufali d'acqua, cinghiali, cervi, anguille, foche, morse, elefanti è rane per a so pelle.Nant'à l'etichetta, tuttu ciò chì pudemu vede hè "Genuine Leather"


Tempu di Postu: Feb-10-2022